עימות סוער בין פעילי "ימינה": "נתניהו יזם את המלחמה בעזה"

אסתי פלד No Comments on עימות סוער בין פעילי "ימינה": "נתניהו יזם את המלחמה בעזה"

עימות סוער ב"מהדורה המרכזית" בין פעילי ימינה, על רקע ההודעה הצפויה של יו"ר ימינה להקמת ממשלת השמאל בראשות לפיד, העימות נערך בין ראש ימינה בדרום יהודה בנינו המתנגד למהלך של בנט, לדוד טל פעיל המפלגה התומך במהלך | העימות הסוער הצית את הוויכוח סביב ראה"מ נתניהו, רע"ם, המלחמה ברצועה וחידד את ההבדלים התהומיים בין שני פעילים של אותה מפלגה

צילום: פלאש 90
17:10
30.04.24
קובי פינקלר ומוטי הלפרין No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עימות סוער ב"מהדורה המרכזית" הערב (ראשון) בהגשת אבי מימרן בין פעילי מפלגת ימינה: יהודה בנינו ראש מטה ימינה בדרום ודודי טל מפעילי ימינה.

טל תומך במהלך להקמת ממשלת השמאל בראשות בנט ואומר: "זהו הצעד הכי חכם למדינה, זהו צו השעה. נתניהו רצה להקים ממשלה עם רע"מ, רק זה לא הלך לו".

יהודה בנינו המתנגד למהלך השיב: "זה לא צו השעה, אסור להקים ממשלה עם מחבלים ותומכי טרור".

בנינו הוסיף וסיפר על ההבטחה של בנט, "אנחנו מפלגה אדיאולוגית. שאלתי אותם בפירוש לפני הבחירות האם הם יקימו ממשלת שמאל, והם שללו לי כזאת אפשרות, "ספין של נתניהו" הם טענו. שכנעתי הכי הרבה מצביעי ימינה, ובגללו הדרום ימשיך לדמם. עושים לינץ' ביהודים בלוד".

טל שוב חזר לטיעון של הכשרת רע"ם ע"י נתניהו: "בהנחה שנתניהו היה מקים ממשלה עם רע"מ, מה הייתם אומרים?. נתניהו רצה להקים כזאת ממשלה, הוא גם הוביל אותנו למלחמה המטופשת הזאת".

טל הוסיף והאשים האשמה חסרת תקדים: "נתניהו יזם את המלחמה בעזה, כדי להפיל את ממשלת השינוי. באורח פלא התרחיש על המלחמה נכתב כבר שבועיים לפני".

בנינו השיב על הטענה החריפה וחסרת התקדים: "זה הזוי מה שהם טוענים, איך אפשר לומר שהוא גרם להרג אזרחים בגלל האינטרס שלו?. בנט הוא הסיפור, אני קורא לחברי לחזור הביתה, עדיין לא מאוחר".



0 תגובות